Tuesday, December 29, 2009

تیوان

میدونین من تا چند روز دیگه پسرخاله دار میشم؟ اسم فندق جدید خانواده ما، تیوان هستش یعنی توانا! ولی خوب این بچه دار شدن خاله نواز و عمو طه به درد عمه اشون هم نمی خوره، آخه پسر خاله ای که اون سر دنیا باشه و زبونشم خارجی باشه، به چه درد من بدبخت می خوره؟ فردا می خوام باهاش درددل کنم مثلا بگم با دوست دخترم رفتم سینما کمیته ما رو گرفت، خوب نمی فهمه من چی میگم تازه کلی هم بهم میخنده! دروغ میگم خاله نواز؟
اینا عکسهای خاله نواز و عمو طه هستش که با لباسای تیوان پز میدن


2 comments:

khale Ava said...

4 ta lebas ham baraye in teflakia mifrestadin ke lebasaye bacha ro kesh naran khob...

خانمي said...

oh,saraaaaaaaaaaaaaaaaaa,man nemidoonestam navaz maman shode,tabrik migam.navaz jan ghadame noresidat mobarak.kheili zogh zade shodam,didam ye modatie kam peida shodi too facebook,shad bashi o salamat.miboosametoon